Cieszymy się, że poświęciłaś czas, aby się z nami skontaktować! Masz pytania dotyczące swojego zamówienia? Najpierw sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania poniżej, odpowiedź może już tam być. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych znajdujących się na dole tej strony.


1. Gdzie jest moja paczka?

Po złożeniu zamówienia, przetwarzanie zamówienia zajmuje 1 dzień, a dostawa do Polski trwa od 1 do 2 tygodni. Jeśli minął ten czas, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.


2. Gdzie znajdę mój numer śledzenia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz automatycznie numer Track & Trace. Sprawdź również folder spam, gdyż nasze e-maile czasami tam trafiają. Należy pamiętać, że może minąć trochę czasu, zanim link Track & Trace stanie się aktywny.


3. Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru Track & Trace, który otrzymałaś w e-mailu. Uzupełnij Track & Trace na naszej stronie Track & Trace, aby sprawdzić status dostawy. Możesz to zrobić na tej stronie.


4. Nie jestem zadowolony z mojej paczki

Zapoznaj się z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów, aby zwrócić paczkę.

 

KONTAKT

  • E-mail: info@nailsbydipsy.com

  • Telefon: +31613892762

 

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
Nails by Dipsy by ElineAimée

Stoevelaarhoek 22, 7546GA, Enschede, Overijssel, Holandia

Numer rejestracyjny: 87034271

Numer VAT: NL004124746B35

 

Darmowa wysyłka

Vi tilbyr deg gratis frakt med Postnord fra 145 PLN