Cieszymy się, że poświęciłaś czas, aby się z nami skontaktować! Masz pytania dotyczące swojego zamówienia? Najpierw sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania poniżej, odpowiedź może już tam być. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych znajdujących się na dole tej strony.
1. Gdzie jest moja paczka?
Po złożeniu zamówienia, przetwarzanie zamówienia zajmuje 1 dzień, a dostawa do Polski trwa od 1 do 2 tygodni. Jeśli minął ten czas, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.
2. Gdzie znajdę mój numer śledzenia?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz automatycznie numer Track & Trace. Sprawdź również folder spam, gdyż nasze e-maile czasami tam trafiają. Należy pamiętać, że może minąć trochę czasu, zanim link Track & Trace stanie się aktywny.
3. Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru Track & Trace, który otrzymałaś w e-mailu. Uzupełnij Track & Trace na naszej stronie Track & Trace, aby sprawdzić status dostawy. Możesz to zrobić na tej stronie.
4. Nie jestem zadowolony z mojej paczki
Zapoznaj się z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów, aby zwrócić paczkę.
KONTAKT
-
E-mail: info@nailsbydipsy.com
-
Telefon: +31613892762
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
Nails by Dipsy by ElineAimée
Stoevelaarhoek 22, 7546GA, Enschede, Overijssel, Holandia
Numer rejestracyjny: 87034271
Numer VAT: NL004124746B35